60
None

Generația Millennials sub lupă! Generația care schimbă regulile jocului în sănătate

Trecerea de la o generație la alta induce schimbări tacite în stilul de viață al membrilor ei, astfel că dacă  generația  Baby  Boomers  se  mulțumeste  cu  un  stil  de  viață  simplu,  cu  cât  mai  puțină tehnologie, altfel stau lucrurile în cazul Generației Millennials, nepoții generației Baby Boomers, care deși știu că stilul de viață ultra-activ le poate induce apariția unor afecțiuni precum diabet sau obezitate, continuă să adopte o dietă dezechilibrată și un stil de viață fără limite.

B!TONIC România este o companie  tânără, dar cu aspirații înalte și dorește să schimbe unghiul de abordare  în  sănătatea  generației  Millennials ,  în  ideea  în  care  tratamentul  oferit  de  medici  și farmaciști ar trebui să înceapă  de la nivelul nutriției, mai precis includerea în planul consultației și a unui plan de prevenție a anumitor afecțiuni la care Millennial -ul este expus ca urmare a stilului său de viață. În acest sens, o cercetare asupra acestei generații a fost demarată, cu numele „Sănătatea generației Millennials și preîntâmpinarea bolilor lor”.  Studiul este public pe site-ul companiei oferind acces gratuit la rezultate tuturor utilizatorilor.

Un  pas timid,  dar totuși primul nostru pas de a da o voce Generației  Millennials.  Ne axăm  pe sănătatea și serviciile de sănătate, cu scopul de a lansa o discuție deschisă despre cum putem crea o punte între pacienții tineri și sistemul medical actual. Mulți dintre aceștia evită să meargă la medic fie din teama unui diagnostic greșit, fie că nu au timpul necesar pentru o programare. Pe de altă parte, medicul,  neștiindu-i  istoricul  medical,  poate aborda  în primă  fază  generalist  afecțiunea  cu  care pacientul se prezintă. Ne dorim  conștientizarea  necesității  unei diete echilibrate  și nu, nu este un clișeu, este cât se poate de adevărat că tinerii din ziua de astăzi efectiv nu cunosc alimentele pe care le mânăncă.  De aceea  este nevoie de informare  și educare.”  declară  Iulia Mugescu,  CEO Lifecare Essentials Europe

Grăsimile din dietă: prieteni sau inamici?

Un review al ultimelor studii efectuate în Europa pune în vedere prevenția la standarde europene a bolilor legate de nutriția bogată în grăsimi. Sursa de energie este un element important fie că este vorba de autoturism, fie ca este vorba de organism. Calitatea și cantitatea sunt elementele de ghidaj și în plus față de o mașinărie, omul modern are nevoie de un amestec optim de nutrienți pentru a da cel mai bun randament. Grăsimile (lipidele,cum mai sunt denumite) sunt nutrienți cu aport energetic cu rol funcțional la nivel celular. Dacă generația ante Millennials prefera să petrea că timpul liber în restaurante  de  lanț  tip  fast-food,  generația  actuală  mizează  pe  ieșirile  la  restaurante  cu  Chefi renumiți ce prepară meniuri cu burgeri și cartofi prăjiți cu parmezan numai buni de postat pe rețelele de  socializare.  Trei  feluri  de  grăsimi,  prieteni  sau inamici,  o generație.  76,8%  din cei  chestionați consideră că medicul ar trebui să le adreseze în timpul consultației  întrebări legate de obiceiul de alimentație, dorindu-și un sfat specializat de nutriție pentru a-și îmbunătăți starea de sănătate.

Obezitatea  – top 3 afecțiuni în Europa.  În ce  măsură sunt bolile  generației  viitoare corelate  cu dieta?

În rândul copiilor, obezitatea atinge cote ridicate în țările dezvoltate, iar  în SUA 25% dintre copii sunt supraponderali,  în timp  ce  11%  sunt obezi.  În România,  obezitatea  este  cel  mai  des întâlnită  la bărbați,  rata obezității  crescând  odată cu vârsta,  în special  pentru  cei  cu vârste  între  18-79 ani, conform unui studiu realizat de Asociația Română pentru studiul Obezității.  Din studiul realizat de compania  B!TONIC,  pentru  reprezentații  generației  Millennials,  obezitatea  nu este  un factor  de îngrijorare, doar 21% din cei chestionați sunt îngrijorați  că pot dezvolta acestă afecțiune . Pe primul loc în topul afecțiunilor ce îi îngrijorează pe acești a este cancerul (52,8%), urmat de posibilitatea de a dezvolta boli de inimă (46%). În procent de aproximativ 27%, generația Millennials este îngrijorată că poate dezvolta boli de piele (26%) , diabet (28%) sau infertilitate (26,8%).

Alergie sau intoleranță? Care este diferența?

Deși  poate  fi  văzut  ca  un  instrument  de  marke ting,  precizarea  pictogramei   „gluten  free”  pe ambalajele  produselor alimentare a venit ca o adaptare la schimbările stilului de viață al generației Millennials. Nu mai puțin de 1% din populația întregii țării suferă de această afecțiune (aprox. 200000 de români) și mai mult de jumătate din populația globală suferă de cel puțin o intoleranță alimentară. Văzută inițial ca o afecțiune cu incidență asupra intestinului subțire, boala celiacă sau intoleranța la gluten poate afecta ficatul, pielea, sistemul reproducător, sistemul osos, articulațiile, sistemul nervos central și tractul gastrointestinal.

Alergie sau intoleranță? Re acțiile de intoleranță sunt legate de incapacitatea sistemului digestiv de a metaboliza o anumită substanță, în timp  ce  alergiile  sunt reacții  adverse  de  hipersensibilitate a la alimente,  mediate imunologic. Chiar dacă ambele  se  decodifică  prin apariția  schimbărilor  la nivel tegumentar,  manifestările intoleranței pot fi ușor confundate  cu cele ale alergiilor, caz în care doar medicul  alergoloc  poate  concluziona  diagnosticul.   Din  cei  chestionați,  o  mică  parte  (2%)  sunt interesați în a avea acces în mod gratui t la investigații dermatologice.

Credem că singura soluție pentru îmbunătățire pe termen lung este schimbare a comportamentelor negative actuale. Da, e nevoie în primul rând de dorința de a fi mai sănătoși, apoi de o educație  și în al treilea rând de experiențe care să îți dea uneltele și motivația de care ai nevoie, așadar o motivație constantă din partea unor persoane specializate poate fi susținerea de care un Millennial are nevoie pentru atingerea obiectivelor.Mihai Popescu, Regional Manager în cadrul B!TONIC România

Direcții de schimbare pe 3 planuri

Organizația Mondială a Sănătății consideră că majoritatea bolilor omului modern provin din greșeli ale stilului de viață și pot fi evitate prin corectarea obiceiurilor de zi cu zi legate de nutriție și sport. Din partea companiei B!TONIC, pașii de început s-au constituit în derularea de campanii educative la locul de muncă, blog informațional  (dupaureche.ro),  crearea unei aplicații mobile  (Lifemode App), mergând până la planuri personalizate de nutriție (la cerere) și nu în ultimul rând includerea pe piața românească a liniei de suplimente B!TONIC ca urmare a studiilor pe carențe de nutriție.

Pentru ca o consultație să fie eficientă și tratamentul să aducă rezultatele dorite, B!TONIC își dorește crearea   unei   punți   de   legătură    între   p acient-medic-farmacist.    Iată   propunerea   companiei producătoare de suplimente alimentare în cazul abordării holistice de prevenție și tratament, astfel încât pentru identificarea problemei, pacientul va trebui să îndeplinească următoarele cerințe:

1. Descrierea cu sinceritatate  a stilului de viață și conștientizarea ajutorului  specializat ce îl poate primi din partea medicului.

2. Informarea și educare în domeniul nutriției

3. Practicarea sportului (cel puțin 30 minute zilnic)

4. Efectuarea analizelor de sânge cel puțin o dată pe an

5. Renunțarea la grăsimi, dulciuri și sare

Odată descrisă problema medicală a pacientului, medicului îi sunt sugerate următoarele:

1. Obținerea informațiilor legate de stil de viață cu impact asupra sănătății

2. Crearea unei fișe în care să fie specificate obiceiurile de alimentație

3. Oferirea de informații complete de nutriție legate de afecțiunile sale

4. Prevenția  anumitor  afecțiuni (obezitate, lipsă de energie,  managementul  stresului  etc)  printr-o alimentație echilibrată

5. Garantarea înțelegerii afecțiunii pacientului și informarea asupra planului de tratament

Farmacistul este de cele mai multe ori primul care intră în contact cu pacientul Millennial, de aceea rolul său este unul ușor dificil sub aspectul comunicării, întrucât este nevoit să realizeze o anamneză corectă.

1. Obținerea informațiilor legate de stil de viață cu impact asupra sănătății

2. Atentă informare asupra istoricului medical al pacientului

3. Oferirea de informații complete de nutriție legate de afecțiunile sale

4.  În  lipsa  posibilității  pacientului  de  a-și  extrage  nutrienții  din  alimentație,  oferirea  de  soluții alternative în baza suplimentării dietei cu produse specifice.

5. Asigurarea  înțelegerii  de  către  pacient  a necesității  schimbării  stilului  de  viață în cazul  în care acesta a dus la apariția afecțiunii medicale.

Pentru B!TONIC, consumatorul e ste centrul de inspirație în crearea produselor, de aceea anul 2016 vine cu mărirea liniei de suplimente alimentare  cu încă patru produse revoluționare:  Orange Imun, Terra Liver,  Silver Bones  și  Blue Sleep.   Produsele  dezvoltate  până astăzi se  bazează pe o  strânsă colaborare între medici, farmaciști și experți în nutriție.

B!TONIC  face parte din brandul Lifecare  Essentials,  fiind  o  companie  producătoare  de suplimente premium,  proiectate  in Austria și dezvoltate  în Germania,  comercializate  la nivel internațional,  în Austria,  Elveția,  Republica  Moldova  și  România. Misiunea  companiei,  prin  brandul  B!TONIC,  este educarea societății spre a adopta un stil de viață sănătos, prin lin ia de suplimente vegane, training-uri și campanii sociale. Viziunea B!TONIC cuprinde 3 direcții: un stil de viață echilibrat, o îmbunătățire a calității vieții consumatorului și informare continuă. Mai multe informații despre B!TONIC regăsiți pe site-ul www.btonic.ro.

Date de contact

Daniela Dinică Marketing Specialist

daniela.dinica@btonic.ro

+40741087772

Comentarii


Pentru a putea preveni atacurile de securitate de tip spam, avem nevoie să stocăm datele pe care le-ați introdus și ip-ul dumneavoastră în baza de date. Aceste date nu vor fi folosite în alte scopuri decat prevenirea atacurilor. Sunteți de acord să stocăm aceste date ?
Notă : Comentariile pot fi adăugate doar în cazul în care v-ați dat acordul pentru stocarea datelor

Introduceti textul din imagine
captcha