20
None

Pfizer România, angajator de top în industria farma

Pentru al patrulea an consecutiv, Pfizer România a fost declarat unul dintre cei mai buni angajatori din România de studiul „AON Best Employers 2017”, realizat în cursul anului trecut în rândul a peste 20.000 de angajați din mai bine de 40 de organizații din România. Pfizer este singura companie din industria farma care primește această titulatură.

„Faptul că angajații noștri apreciază ceea ce fac și mediul în care lucrează atât de mult încât să primim titlul de Best Employer pentru al patrulea an la rând, dar și faptul că suntem singurul reprezentant al industriei farma care primește acest premiu ne onorează. Mai mult decât atât, ne dă încredere să continuăm programele de dezvoltare și training ale angajaților noștri, desfășurate sub umbrela „OWN IT”, un concept diferențiator de cultură organizațională pus în practică de Pfizer la nivel internațional și care încurajează oamenii să discute onest, să își asume riscuri, să abordeze problemele cu determinare și, mai ales, să colaboreze eficient”, a precizat Mirela Iordan, Country Manager, Pfizer România.

Studiul AON indică o performanță extraordinară a companiei în creșterea nivelului de implicare a angajaților de la an la an, cu un procent de 89% dintre respondenți considerându-se „engaged”, în comparație cu media de 81% a companiilor nominalizate la categoria „Best Employers” și cu mult peste media națională de doar 60%. Pfizer România are, de asemenea, un procent foarte ridicat de angajați foarte implicați (highly engaged), respectiv 57% din totalul organizației.

Industria farmaceutică este un domeniu în care un angajat poate învăța și crește foarte mult, lucrând într-un mediu dinamic, dar foarte reglementat, într-o schimbare și evoluție continuă a modelului de business. În acest context, retenția angajaților și creșterea gradului în care aceștia se implică în comunitatea profesională din companie este întotdeauna o provocare pentru noi, pentru care încercăm să găsim mereu noi răspunsuri și soluții. Ne-a bucurat foarte mult să aflăm că Pfizer se situează deasupra media de engagement a unora dintre cele mai bune companii din țară, un rezultat care ne spune că ne aflăm pe drumul cel bun cu programele inițiate în ultimii ani”, a explicat Gabriela Isac, HR Lead, Pfizer România.

Inovația este un concept ce definește activitatea Pfizer, atât prin prisma tratamentelor terapeutice pe care le creează pentru pacienți din toată lumea, cât și prin modul în care sunt structurate activitățile sale interne. În România, angajații pot accesa o serie de programe de dezvoltare și traininguri inedite, ce îi provoacă să gândească diferit, să își abordeze întreaga activitate din perspective noi și să își creioneze propriul drum profesional. „Dare to Try” este un astfel de program, ce sprijină gândirea antreprenorială, încurajează participanții să-şi asume riscuri calculate pentru atingerea obiectivelor de business și le permite, totodată, să învețe din greșeli. Un alt program inedit este Pfizer Harvard Leadership Academy, un proiect gândit de organizația locală pentru a sprijini accesul angajaților la un nivel superior de cunoștințe, folosind platforma Harvard ManageMentor. Aceasta din urmă este completată și de o serie de traininguri și workshopuri aplicate, realizate în parteneriat cu un furnizor local de programe de training și dezvoltare profesional.

O altă direcție internă importantă se referă la menținerea unui echilibru sănătos între viața profesională și viața personală, Pfizer România oferindu-le angajaților tot suportul pentru un program de lucru flexibil, inclusiv prin introducerea programului scurt în fiecare zi de vineri. În plus, organizația este 100% transparentă în ceea ce privește oportunitățile de carieră regionale sau globale, orice angajat din România putând să aplice la un astfel de „job virtual”, prin care poate face parte din echipe regionale sau globale, contribuind la obiectivele și activitățile Pfizer din afara României.

Studiul „Best Employers” 2017 a evaluat nivelul de implicare profesională a peste 20.000 de angajați din 41 de organizații din România, în baza a trei comportamente – SAY (angajații care vorbesc pozitiv despre companie), STAY (angajații care vor să rămână în companie) și STRIVE (angajații care depun efort suplimentar pentru a obține rezultate pentru companie) - și a urmărit criterii precum engagement, echitatea salarială, încrederea în colegi, satisfacția beneficiilor primite de angajați și familiile lor, recunoașterea meritelor sau oportunitățile de carieră. În acest context, titlul de cel mai bun angajator reprezintă o recunoaștere a tuturor eforturilor depuse de Pfizer România pentru a-și sprijini angajații pe parcursul lor profesional. Pfizer înseamnă peste 100.000 de colegi din toată lumea uniţi de o singură misiune, aceea de a face lumea în care trăim mai sănătoasă, și de mândria de a face parte dintr-o industrie care a contribuit la vindecarea sau eradicarea unor boli periculoase vieţii oamenilor.

Comentarii


Pentru a putea preveni atacurile de securitate de tip spam, avem nevoie să stocăm datele pe care le-ați introdus și ip-ul dumneavoastră în baza de date. Aceste date nu vor fi folosite în alte scopuri decat prevenirea atacurilor. Sunteți de acord să stocăm aceste date ?
Notă : Comentariile pot fi adăugate doar în cazul în care v-ați dat acordul pentru stocarea datelor

Introduceti textul din imagine
captcha