Fady Chreih, CEO Regina Maria: Adoptarea tehnologiei Parol în rețeaua noastră de clinici medicale este parte din strategia de digitalizare REGINA MARIA
Rețeaua de Sănătate Regina Maria, lider în furnizarea serviciilor de sănătate din România, anunță implementarea unui soft AI în clinicile sale, alături de Parol, un startup românesc care furnizează soluții de inteligență artificială menite să ușureze procesele administrative din cadrul consultațiilor. Platforma Parol generează, în timp real, rapoartele medicale în urma consultațiilor, ajutând medicii să aloce și mai mult timp pacienților.
Implementarea sistemului Parol începe printr-un program pilot, în clinici din trei orașe majore: București, Cluj Napoca și Timișoara. Această colaborare marchează încă un pas în digitalizarea și optimizarea serviciilor de sănătate în cadrul rețelei.
Fady Chreih, CEO-ul Regina Maria, subliniază impactul colaborării: "Adoptarea tehnologiei Parol în rețeaua noastră de clinici medicale face parte din strategia de digitalizare Regina Maria și reflectă angajamentul nostru constant față de inovație și excelență. Această inițiativă ne permite nu doar să eficientizăm procesele administrative, ci și să ne aliniem mai bine la valorile noastre fundamentale, asigurându-ne că fiecare decizie și acțiune contribuie la îmbunătățirea continuă a calității îngrijirii oferite pacienților noștri."
Claudiu Pândaru, CEO-ul Parol, a comentat, de asemenea, colaborarea, spunând: "Misiunea noastră la Parol este de a transforma documentația medicală, făcând-o mai eficientă și mai puțin intruzivă. Lucrând cu Regina Maria, aducem această viziune la viață, asigurându-ne că medicii pot să se concentreze pe ceea ce fac cel mai bine - îngrijirea pacienților."
Sistemul Parol este proiectat să genereze automat rapoarte medicale prin interpretarea precisă a conversațiilor dintre doctor și pacient în documentație structurată. Acest lucru nu numai că simplifică procesul de documentație, dar și îmbunătățește acuratețea înregistrărilor medicale, contribuind la o îngrijire mai bună a pacientului.
Astfel, medicul poate să dedice și mai mult timp în cabinet pacientului, contribuind la consolidarea interacțiunii dintre cei doi. Impactul expansiunii timpului petrecut în cabinet este unul benefic în primul rând pentru pacient, pentru că presiunea asupra acestuia în a oferi medicului toate informațiile necesare evaluării stării de sănătate scade, iar sentimentul de siguranță și încredere crește proporțional.
“În era digitală în care trăim, adoptarea soluțiilor inovatoare precum Parol nu este doar o opțiune, ci o necesitate pentru a ne alinia la standardele de excelență în îngrijirea medicală. Acest software, prin înregistrarea detaliată și precisă a conversațiilor dintre medici și pacienți, nu doar că facilitează un proces de documentare mai complet, ci ajută și la organizarea mai eficientă a informațiilor. Implementarea sa la nivel de rețea marchează un pas esențial în evoluția spre un sistem de sănătate adaptat nevoilor complexe ale societății contemporane, unde fiecare detaliu poate face diferența în asigurarea unei îngrijiri de calitate superioară.”, a completat Directorul Medical din cadrul Policlinicilor Regina Maria, dl Dan Dimitriu.
Parteneriatul plănuiește să extindă implementarea sistemului Parol în toate cele 56 de clinici din cadrul Rețelei de sănătate Regina Maria din întreaga țară, consolidând și mai mult poziția companiei drept pionier în adoptarea și promovarea soluțiilor digitale inovatoare în sănătate.